رمااااااااااااان--->جوانا در سنتر بک




سلام به همگی!!!تو این پست براتون یه رمان تخیلی قرار دادم که خودم شخصا عاشق سبکش هستم,قسمت اول رمان رو براتون تو این پست قرار میدم:

جوانا در سنتر بک----->قسمت اول

این قسمت از زبان جوانا:::

اَه اَه چقدر من از صدای مسخره ی آلارم گوشیم بدم میاد.........اووووووف...از بالای تختم اومدم پایین و یه نگاه کلی به کل خونه انداختم که وقتی دیدم کسی نیست یه جیغ فزا بنفش کشیدم تا حداقل حرصم از اینکه اول صبحی این صدای مسخره رو اعصابم پیاده روی می کرد خالی کنم,گوشی رو گذاشتم زیر بالشتم و به امید اینکه از اول خوابم بگیره چشام رو بستم ولی دریغ از یک ذره آرامش!!!حتی یک بند انگشت!!دوباره صدای مسخره اون لامصب بلند شد که تازه آی کیوم افتاد و فهمیدم بلانسبت الاغی نمیزاره من کپه مرگم رو بزارم!!بدون اینکه نگاه کنم الاغ رو به کی نسبت دادم تماس رو وصل کردم که صدای جیغ جیغوی میشل{michelle} و صدای گرم کالروین{caroline} تو کل ذهنم رژه رفت:

-سلام جوانا{joanna},چطور متوری؟                                          

-سلام و درد!!کوفت!!الهی مگس بره تو دماغت!

-واستا بینم چرا به دوست پسرم توهین می کنی؟      

-ای مرده شور تو اون ریختت رو ببرن,باز تو دوست عوض کردی؟مگه لباسه؟                                                            

-تو کاریت نباشه,آره جدیدا مگس هم باهاش ارتباط برقرار کردم,پاشو بیا کافی آتش سرخ

بدون اینکه جوابش رو بدم تماس رو قطع کردم ......ای کارد بخوره تو ملاجت میشل!!!احمق!اول صبحی میخواد ما رو ببره خر سواری!!!حالا همچین اول صبح نیستااااا ساعت دو بعد از ضهر هست!!!رفتم تو آشپزخونه و پاکت شیر رو بیرون آوردم و سه قلپ از سرش خورم!!اووم خب ماما که شیر میخوره سرش درد میگیره,بابا هم کلا میونه خوبی با لبنیات نداره,عمو بن{ben}و ماری جون هم که اصلا از شیر خوششون نمیاد پس اینجوری نوش جان کنم بیشتر می چسبه!!! از پله ها بالا رفتم تا به اتاقم رسدم و یه لباسی بپوشم و برم ددر!!!شلوار بگی سبز جلنی و با یه تیشترت مشکی عکس اسکلت روش خودنمایی کردم پوشیدم و گوشی و تبلتم و تمام وسایل موردنیازم رو تو کوله ام گذاشتم و یه نگاه کلی تو آینه به خودم انداختم:چشمای آبی تیره و سرمه ای که گاهی اوقات طوسی خیلی تیره هم میشد و موهای مشکی لخت که اصلا حالتش رو دوست ندارم و پوستی سفید.....سوار ماشین خوشگلم شدم و یه سمت پاتقمون,آتش سرخ حرکت کردم.... اه اه این صداهای جورواجور مخم رو داره میخوره!!!خب شد که عمو برد{brad}قفل کردن ذهن رو بهم یاد داه بوداااا وگرنه الان بدجور سردرد می گرفتم,ذهنم رو قفل کردم و یه آهی از سرخوشی کشیدم.....از همین دورادور میشل و کالروین رو با تاپ های آستین حلقه ای قرمزشون میدیدم که برام بوق میزدن!!!!!

 

 راستی دوستان اگه مایلید بقیه داستان رو هم بخونید لطفا نظر بدید!!!حتی خالی!!!

                                                                                                                                    A.KH



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392 ][ 21:53 توسط A.KH&E.J ]